![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#35 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Nu har jag råkat ut för ännu en krasch, efter att ha hämtat tre objekt från DLS. Spelet startar inte - det frös efter "precaching objects..." och stod still. Så jag tänkte det var stilla. Tittade i "Task Manager" och CPU var på 0 och minnet fullt över 2000 Mb. Så jag avslutade det där.
Skulle nog inte ha gjort det för tittade jag i Content Manager så var nu massor av objekt Obsoleta!! De var de inte tidigare !!. Nu har jag tappat tålamodet ordentligt, ![]() Nästa steg är: Åter installera och allra sist hämta in senaste CPD-filen på Bensland. Jag förväntar mig att spelet kommer att sakna mängder med objekt jag använt i Bensland. Det räknar jag med. Så jag tänker återinstallera dessa, men bara det som behövs. Ska försöka hålla Content Managern fri från allt sådant som jag ändå inte använt/använder. Kan tilläggas också att jag har en extra laptop och på den finns TANE som en kopia. Saknas något kan jag hämta det därifrån. Återkommer med ny rapport senare.