|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2026 |
|
Veteran
Join Date: Aug 2001
Location: Mölndal
Posts: 4,267
|
Detta var gejer till båten. toppen
![]()
__________________
![]()
|
|
|
|
|
|
#2027 | |
|
Medlem
Join Date: Aug 2016
Location: Sweden Köping
Posts: 174
|
Quote:
Last edited by Fippe; 07-15-2017 at 08:05 PM. |
|
|
|
|
|
|
#2028 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Sep 2001
Location: Vendelsö
Posts: 4,502
|
Ma nånstans mellan Mellerud och Öxnerud...
|
|
|
|
|
|
#2030 |
|
Veteran
Join Date: Aug 2001
Location: Mölndal
Posts: 4,267
|
Snyggt både Mazz och Fippe
__________________
![]()
|
|
|
|
|
|
#2031 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Hej!
Här har jag hämtat dem och testat. Bra gjort! ![]() Jag undrar om det är bara min skärm som visar vita ränder på blåa vagnars tak. Om man kommer nära blåa väggen syns mörkare prickar. Är det så för er också? |
|
|
|
|
|
#2032 |
|
Veteran
Join Date: Aug 2001
Location: Mölndal
Posts: 4,267
|
Hej
En bild på Fippes senaste version. Det som förvånar mig är att "distance view" är så lång, kolla husen längst bort i bilden. Undrar hur långt det kan vara? Måste ju vara mer än 2000 meter !!
__________________
![]()
|
|
|
|
|
|
#2033 | |
|
Medlem
Join Date: Aug 2016
Location: Sweden Köping
Posts: 174
|
Quote:
Som sagt så är jag inte klar med allt ännu men detta är definitivt saker som jag kommer fixa senare!
|
|
|
|
|
|
|
#2034 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2016
Location: Sweden Köping
Posts: 174
|
|
|
|
|
|
|
#2035 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2011
Location: Helsingborg
Posts: 358
|
![]()
__________________
Mina arbeten: Västerbanan 1.2 Byggs ej längre Fyrpunktsbanan Senaste versionen: 1.1 Karlsborgsbanan Landskapsbygge in progress |
|
|
|
|
|
#2036 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Bergensbanen
|
|
|
|
|
|
#2037 |
|
Medlem
Join Date: Dec 2009
Location: Örtofta
Posts: 371
|
lite bilder från igår på Trollhättan ruten med Orientexpressen med multade Rc lok.
__________________
_____________________________ Sj Gp3119 f.d VGJ:s lok nr 29 |
|
|
|
|
|
#2038 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Sep 2001
Location: Vendelsö
Posts: 4,502
|
Ankomst öxnered
|
|
|
|
|
|
#2039 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Sep 2001
Location: Vendelsö
Posts: 4,502
|
Strax avgång... Mellerud.
|
|
|
|
|
|
#2040 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
![]()
|
|
|
|