![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... och jag har skickat följande mejl till Nisse - mina synpunkter och Niccolòs:
"vi*har*observerat*era*misslyckande*med*TANE*och*b eklagar*det. Men*jag*är*övertygad*om*att*det*beror*på*handhavan defel*från*er*sida*! Ni*gör*naturligtvis*som*ni*vill*-*vi*får*väl*stå*ut*med*saknaden,*men*TANE*ÄR*en*my cket*bra*simulator -*klart*överlägsen*TS2010/2012. Men*den*måste*accepteras*och*hanteras*rätt. Än*en*gång*citerar*jag*Machiavelli: "Inget*är*så*svårt*som*att*förändra*tingens*ordnin g*-*man*får*endast*ljumma*anhängare*i*dem*som*kan tänkas*fungera*i*det*nya*-*och*dödsfiender*i*dem*som*fungerade*bra*i*den*gam la." " Med hopp om bättring: