![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Okey, då är det lite knixigare, men det går att lösa de vita ränderna i TS2012 också. Hittade detta foruminlägg som förklarar hur:
https://forums.auran.com/trainz/showthread.php?137664 Kort så gör man en kopia med högre kuid-version av den dolda asset som är den vita streckade spåret. Sedan gör man denna version visningsbar i spelet och använder den för att köra Batch-replace på för att få önskat spår. Då borde alla trackside-objekt att vara kvar på sina gamla ställen.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |