![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Hittade en video där en kille är duktig på Unreal.
Mycket imponerande av Sly. Ser ut som han kan göra en simulator själv. UE4 The Railway - Basics-1 PS enligt Trainsim.com ska Dovetail komma med nyheter snart gällande sin Unreal simulator DS Senast redigerad av jorgen3 den 2016-04-09 klockan 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hittade en youtube video där Dovetail pratar om de ny simulatorerna.
Fishing och flyg och tågsimulatorn. Om jag förstår rätt så kommer tågsimulatorn att komma till X Box One och även till Windows 10 Men han pratar även om multiplayer funktioner i Xboxe one verkar högintressant men jag hoppas att man kan även göra det på dator versionen. Länk Sen finns rykten tydligen i tysk simulatorn värden att det ska visas någon beta version av den i Juli. Den som lever får se Men vi kan nog förvänta oss hösten vintern att vi kan få köra på den tror jag. Senast redigerad av jorgen3 den 2016-06-14 klockan 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Väntan på nyheter från Dovetail angående Unreal versionen på tågsimulatorn.
Kan man titta på lite Unreal videos istället som är lite tåg relaterat (inte alla). Tycker de nästan är snyggare än verkligheten.... ![]() Unreal Engine 4 Old Train Factory Speed Level Design - The Railroad Unreal Engine 4 forgotten alley Blizzard Passage battlefield demo. Unreal Engine 4 realtime rendering Unreal Engine 4.10.2 - Snow Scene |
![]() |
![]() |