![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Spännande!!
Efter en sån annonsering kan man inte bli annat än skamlöst nyfiken ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
...minst sagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Auguari Pasquali är ett av dagens bidrag i Fotum. Glad påsk handlar det om - men inte för oss på Nynäsbanan. Vi hade tänkt att göra en rejäl djupdykning i sällskap med JVS-signalerna under helgen. Förutsättningarna för detta verkar inte bra.
Jag gjorde en hast-test i dag med anledning av den nya STL-sidan. Det blev inte bra. När jag klickade med ?-tecknet på en av signalerna fick jag svaret; Scriptfel. Sedan gick jag in i Tane Content. Allt var OK, inget rött m a o. Därefter koll på errors och warnings - och där fick jag napp. I vanlig ordning begriper jag inget. Går det att göra något? Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
--- och så bilden jag alltid glömmer:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det där är inga fel, bara varningar!!!!!
Öppna och submitta igen!!!!
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Verkar OK - bara jag kunde komma ihåg hur man blåmarkerar en hel sida.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har du laddat ned STL Source från hemsidan och skrivit över allt gammalt?
Vilken/vilka signaler gäller det (ge mig ett kuid-nummer på en signal som inte fungerar) Om du skapar en helt ny bana och sätter ut en sådan signal, får du samma fel då? Vad är det för script-fel du får i spelet? Bilden du skickar visar bara varningar. Inget att bry sig om och de har definitivt inte med detta problemet att göra.