![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Du kan köpa den här: http://www.simulatorcentral.com/cata...u/TRAINZ2010EE (ska vara boxade kopian - om du kan köpa den i någon butik i Sverige vet jag ej, hittar det ej på prisjakt så, men EB Games/GameStop kan ha spelet inne i butik, där har jag hittat det då&då här i Södertälje)
![]() |
![]() |
#18 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#19 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bastuträsk.
Ser i din tråd, att du tänkte bygga 60/70-tal. Då tycker jag, att du ska köpa Tane i.a.f. fast mycket svenskt inte fungerar förnärvarande. Mycket utav det svenska materialet utav vagnar och lok är gjorda utav Lennart, Korvtiger och Vovven47 och dom håller på att uppdatera sitt gamla material till Tane. Så kommer även jag göra allt eftersom jag behöver grejerna till Tane. Det enda stora problemet just nu, är Svenolovs skript till dom svenska signalerna och det hoppas vi på, att Svenolov fixar till eller att N3V hittar en lösning i framtida uppdateringar.
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2015
|
![]()
Hej
Har varit inne på N3V Games sidan och det verkar vara som Jocke skriver , inget av dom nedladdningarna passar på min 43361 ( nerladdning ej tillgänglig ). Länken till Trainz 2010 känner jag igen med pris och allt. Upptill på den sidan under Downloadable Content står det att : N3V inte längre erbjuder teknisk support för denna titeln. Funderar om allt funkar med denna upplysning, i vilket fall har man inget stöd därifrån, vad det verkar. Bengan och - han med harvar och gravar - ( min tråd ) har väl en rimlig poäng om att TANE med bättre prestanda kan var ett alternativ på sikt. Det lovar ju gott angående svenska tåg och vagnar m.m. som kommer in i TANE. Inte bara jag -förmodar jag-, ser fram med tillförsikt emot den dagen när det är möjligt för att ladda ned "dessa guldklimpar". Högaktar alla dessa personer som lägger ned en sådan arbetsmängd för att det skall fungera på bästa sätt för oss andra ( inkompetenta varelser ) till nytta och glädje. Jag har gott om tid, och kan vänta tills besked om när det mesta av objekten har s.a.s. "lyfts över" . Kan ändå tycka att det blev lite trist och så omständigt med mitt Trainz 2010, det går ju att bygga och köra ändå på ett hyfsat sätt, och får väl göra det bästa av saken och ha det jag nu håller på med, som ett träningsobjekt .... vilket ni alla säkert kan förstå?! Har ni fler synpukter om detta ämne så välkomnar jag det ... men är det något invecklat "take it step by step ". MVH Kenneth ( Granne med Inlandsbanan ). |
![]() |
![]() |