![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Här är alla 6 varianterna på lutningsvisare.
http://www.littsb.se/temp/MAZ_lutnvis_1V0.zip Tills dom kommer upp på Banbyggarna så fungerar denna länk. I Banbyggarpaketet kommer även fripålarna att ingå, en lite mer "patina" än den andra. ![]() Senast redigerad av Mazz den 2015-11-07 klockan 19:52. Anledning: la till fripåle |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ååhh Mazz, tack så mycket!
De kommer att sitta fint! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Två "småsaker" på väg upp på BB, en frilastkaj, 40m lång samt en järnvägsbank i kurva. Vet inte om den är användbar men lägger upp den ifall den kan vara till nån nytta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Lastkajen kommer jag använda mycket.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Råkade snubbla över en bild hur banken skulle kunna tänkas användas.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kajen är ju supersnygg, men man kanske kunde haft fler texturer till den. Ljust grus/sand/asfalt. Fast asfalt kanske är fel?
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag kommer även att göra en 20m-version, den här är 40m. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Glömde du HU lutnvis? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nån som vill ställa upp och bygga Erikstads kyrka? Kyrkan syns bra från spåret. 300 meter.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2016-02-15 klockan 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ingen som kan ställa upp? Min fråga är fem månader gammalt.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2016-08-01 klockan 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vi är ju inte jättemånga byggare så kan vara trögt oå gensvar. Jag törs inte ta åt mig nått nytt bygge då jag har för många egna än så länge... men Totte har du mått och bättre bilder på kyrkan? Det skulle undetlätta för den som bygger sen. En kyrka vore ju bra att ha...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |