|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2015-11-03, 17:56 | #1 | 
| Veteran Reg.datum: Nov 2001 Ort: Onsala,  , Sweden. 
				 |   

CDG, kolla inställningar, DirectX (inte OpenGL) m.m. Jag har just blivit "antagen" som beta-tester av Patch 1, just nu build 79199, och i den blir hela världen svart i OpenGL men OK i DirectX. Min intention är att testa så mycket jag hinner av vårt rikliga svenska material. Men jag är väl rätt ensam så det blir nog inte så mycket   
				__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | 
|   |   | 
|  2015-11-03, 21:02 | #2 | |
| Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Huddinge, Sweden. 
				 |   Citat: 

__________________ Bengan | |
|   |   | 
|  2015-11-03, 21:35 | #3 | 
				 |   

Vet inte än, men skall kolla med Korvtigers klotsar och återkommer! EDIT: Ja det funkar nu!!! Du kan fortsätta sola och dricka Cerveza, när du kommer hem har du säkert jobb ! 
				__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   Senast redigerad av lan den 2015-11-03 klockan 21:47. | 
|   |   | 
|  2015-11-04, 06:02 | #4 | |
| Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Huddinge, Sweden. 
				 |   Citat: 
 Ingen Cervezas eller sol än  . Men om en timme. så bär det av till Arlanda och till eftermiddagen, så blir det sol och både en och två och tre Cervezas   
				__________________ Bengan | |
|   |   | 
|  2015-11-04, 12:11 | #5 | 
| Medlem Reg.datum: Aug 2005 
				 |   | 
|   |   | 
|  2015-11-04, 12:35 | #6 | |
				 |   Citat: 
 Ledsen för misstaget att föreslå det. 
				__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | |
|   |   | 
|  2015-11-04, 15:24 | #7 | 
| Medlem Reg.datum: Aug 2005 
				 |   

Har visa redan fått den uppgraderingen? Hur länge får vi andra vänta? | 
|   |   | 
|  2015-11-04, 15:30 | #8 | 
				 |   

Ja, bara vi som är betatestare av SP1, men den dröjer nog inte så länge till !?

__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | 
|   |   | 
|  2015-11-04, 22:12 | #9 | 
				 |  Betatest... 

... av SP1 pågår som bäst, och jag är involverad. Men vad jag upplevt hittills av TANE är nog det bästa jag sett i simulatorvärlden . Hoppa på tåget, du kommer att bli nöjd när allting kommer på plats   
|   |   | 
|  2015-11-06, 17:48 | #10 | 
				 |  TANElliseringsprocessen ... 

... som en del redan börjat med, borde ha en egen tråd - denna! För att undvika dubbelarbete bör var och en anmäla här vad de tänker "TANEllisera framöver!!! Jag har gjort över 2500 assets som fungerar i TS2010 och jag har ingen chans att kolla alla  Såg just att ekan tagit sig an BJ O och en Yo7a. Själv har jag konverterat ångF, Ds, Du, Da, elF, ångWt, Yo6p, Gp och Op. Jag gör inte nya versioner utan behåller Kuid - jag tror att om 2-3 år kommer nästan ingen att köra äldre versioner än TANE och de som gör det får själva spara det som finns idag här på forumet. Kom gärna med idéer om detta: 
|   |   |