![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Jag visste att floppen var ett faktum. Som om spelet inte redan var CPU-baserat.. Skuggor började flimmra från förarhytten, på ett epelepsiframkallande sätt. Inga roliga nyheter för oss trogna kunder som haft spelet från start.
Ny laddningskärm och sämre optimering var tyvärr det enda nya jag kunde tyda. Besvikelse, eftersom det drog ner prestanda lite grann. Men, det är ju å andra sidan en gratisupppdatering för oss. Men vid det här laget borde man lärt sig att optimera simmen bättre. Jämförelsevis maxar jag GTA V med ca 100 fps i centrala Los Santos. I Train Simulator räcker det med ett tusental objekt, skuggor och vatten sen flaskhalsar hela skiten rent ut sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2015
|
![]()
Hej!
Alla mina saker försvann när jag laddade ner ts2016. Umm? Jag ser att objekten ligger i assets filen. Men dem vill inte funka i spelet. Vad kan ha hänt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag ger officielt upp på den här simulatorn nu.
Den är avinstallerad ifrån min dator sedan fem minuter, och den kommer aldrig att återkomma på min dator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Har du sendt en tilbakemelding til steam over din frustrasjon ?
Hvordan fungerer ts 2016 for dere andre ? Fungerer rimelig greit for meg . Senast redigerad av lukas den 2015-09-20 klockan 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har inga problem alls med den. allt fungerar som förut. Det är synd att man per automatik skyller på ts2016 när det kan vara andra orsaker till att de inte fungerar.
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Hos mig är förhoppningsvis inga problem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Sedanr jag inte särskilt förtjust i DTG:s affärsmodell. Jag har under en längre tid haft lust att lägga ner TS, och nu fick jag ytterligare ett skäl att göra det. Jag kommer fortsätta bygga saker, men det kommer inte synas någonvart förrens crossties simulatorr ute på marknaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Eftersom jag inte följer allt som händer med TS undrar jag:
jag har TS15 och nu står det 2016 i introduktionen. Är jag uppdaterad och behöver inte köpa något mera? Om jag köper 2016, Steam edition, får jag något ytterligare? Jag frågar eftersom Steam säger att jag redan har flera enheter när jag vill köpa? Förstår inte riktigt hur det fungerar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Grundprogrammet TS2016 har du fått till 90%. Dock saknas väl några rutter och rullande material som man får köpa och då får du även ...... train spotting eller vad det var. Allt detta om jag förstått saken rätt.
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]() Citat:
Jag var också undrande över det där, men det enda jag hade av det som skulle ingå i TS 2016 Steam edition var ångloket Castle Class, trots det stod det att jag hade TS 2016 i biblioteket. Jag köpte dock TS 2016 Steam edition och fick de fyra rutterna som ingick samt en del nya lok och vagnar, bla a en ny version av Castle Class, (den gamla är också kvar), UP 8500 HP Gas Turbine, DB BR 155 mm. Alla här verkar inte så begeistrade men jag är mycket nöjd! Suveränt ljud på ångloken Castle och Grange! Nu har jag ju heller inte haft några problem sen uppdateringen, jag har bara köpt via Steam samt några saker från Steam Sounds Supreme som man får lägga in igen. |
|
![]() |
![]() |