|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Ikväll nåddes jag av beskedet att Torgny tyvärr avlidit.
Det är med stor saknad som jag skriver detta. Han har varit en stor del i att jag fått upp ångan i MSTS. Både med G vagnar och det senaste nya D-lok. Vila i Frid........
__________________
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidigare v10
Join Date: Nov 2005
Location: Halmstad
Posts: 2,513
|
Alltid tråkigt att höra, mina tankar är med dom anhöriga.
Vila i frid. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Ajdå! Det var verkligen tråkigt! Som han kämpade med sitt liv med sina sjukdomar. Mycket trevlig forumist!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Sundsvall, Sweden.
Posts: 6,922
|
Väldigt tråkigt att höra. R.I.P.
__________________
Mvh Pirpen |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Väldigt tråkigt när vi förlorar en av våra forumvänner. Mina tankar går till familj och närstående. Vila i frid!
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Join Date: Dec 2009
Location: Malmö
Posts: 2,055
|
Inget bra budskap. Torgny installerade Trainz i måndags för att inleda verksamhet som betatestare för Nynäsbanan, ett uppdrag han gladde sig åt, inte minst därför att han levde vid banan. Han skulle bara in för en mindre operation och räknade med att börja testet i dag torsdag. Så blev det inte. Jag hade själv ställt stora förhoppningar på samarbetet.
En kamrat mindre, jag saknar dig Torgny. Nisse |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2005
Location: Falun
Posts: 1,066
|
Mina tankar går till familj och närstående. Vila i frid!
__________________
Dator: OS:Windows 10 Pro 64 AMD X4 3,4 GHZ Minne: 8GB /1600 MHz Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB 24 tums skärm John P |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Veteran
Join Date: Nov 2001
Location: Onsala, , Sweden.
Posts: 8,149
|
Torpal , du var en värdefull medlem i vår gemenskap, med stora erfarenheter av järnvägar. Inte minst dina intentioner att konvertera saker till MSTS.
Till dig Torpal, din "hemmastation" på Nynäsbanan - Trångsund, jag kommer att göra den så den hedrar dig !
__________________
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Sorgligt, mycket sorgligt att höra.
Hade i alla fall turen att hinna språka, spåna, och ha div. trevliga utbyten av tankar & synpynkter på både ditt och datt med torpal, och det var aldrig några ledsamheter, bara positiva tongångar, även om inte allt gick hans väg alla gånger. Vila i frid....
__________________
Ekan |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| torpal |
|
|