![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
![]()
Jag vet inte om jag ska försöka skaffa mig tillbaka W8.1 eller inte...
Men just nu är W10 piss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Har själv haft en del problem med windows 10. Den inbyggda fotoappen crashar när man öppnar den, datorn hänger sig när man stänger av, och program som använder SLI crashar när detta är påslaget. Annars fungerar allt som det ska.
Jag hade en del problem innan jag startade om datorn, efter det att jag uppgraderade. Drivrutiner som inte fungerar etc. Har du prövat att bara starta om datorn?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu har en uppdatering gjort så att punkt nummer 1 i ett av mina tidigare inlägg här har löst sig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Alla problem som jag har haft är fixade nu så jag kan säga att jag rekommenderar Windows 10.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu har jag Windows 10 på datorn och allt fungerar bra. Blev lite strul med TS eftersom jag dessutom samtidigt kompletterade med en SSD-disk där Windows operativsystem nu ligger. Men samtidigt som jag återinstallerade vissa rutter och lok/vagnar så blev det ett bra tillfälle att rensa på en massa onödiga och dubblerade gamla installationer.
Även all extrautrustning som extern bildskärm, hörlurar med Bluetooth fungerar bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu har jag Win10 uppgraderad! TS fungerar bra. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |