![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Nu har jag installerat rutten. Blev faktiskt snopen, vet ej hur man startar motorn. Knepigt med språket.
![]() Hoppas nå´n kan lista ut hur.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Min Railworks startar inte ens och det helt plötsligt. har startat om till ingen nytta.....
![]() Efter tre timmars felsökning och lusläsning på Goggle så hittade jag 'felet'. Starta om Steam som Administrator och allt fungerar.....
M v h /Pursche Senast redigerad av Pursche den 2015-03-03 klockan 05:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ojdå, va knepigt! Då ska jag inte använda CZ-Assets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har rutten installerad och har inga problem. Kunde dock inte starta loket, innan jag hitta denna video: https://www.youtube.com/watch?v=oJ8uq2aarj0#t=233
Man ska ha friläge och vrida nyckeln till vänster och sen trycka ner den gröna knappen, tills motorn startar!
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Är den verkligen bara 1km lång!? Ser väldigt snyggt ut, kanske kommer en fortsättning.
![]() |
#6 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Den är en av mina favoritrutter för simulator, den är lite av en utmaning att köra på om man kör en snöig vintermorgon med storm och ett tungt tåg då banan är väldigt backig och tågen går långsamt. Mycket mysigt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, nu rullar tåget för mig! Den har två olika broms och det var lokbroms som var på. Ska testa mer så får jag se hur det beter sig..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
hej Totte
Det är nog inget fel på björkarna ![]() många fina buskar och träd Det är väl det stora pluset med rutten och allt är fritt