|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#451 | |
|
Medlem
Join Date: Sep 2001
Location: Jönköping
Posts: 267
|
Quote:
/Micke |
|
|
|
|
|
|
#452 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Sundsvall, Sweden.
Posts: 6,922
|
Då är det nog NE som dummar sig!? Skumt att vissa hade problem med den och Jönköpingsbanan, för det har inte jag. Får väl installera om allt, då jag alltid zippar upp rutterna (och tågen) och lägger in manuellt i RW..jobbigt..
__________________
Mvh Pirpen |
|
|
|
|
|
#453 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2012
Posts: 1,385
|
Tror inte fönster eller helskärm spelar roll, tänkte mera att rutan "railworks.exe svarar inte" inte dök upp i helskärmsläge...
Jag har NE, Jönköpingsbanan och nu Trollhättan. När jag körde var det inga problem att komma åt rutten genom editor-läge och sedan play den vägen. Försökte jag komma direkt in till rutten så kraschar simulatorn för mig. Det har hänt att simulatorn kan krascha i QD för mig när jag använder ett tåg till en rutt tåget inte finns i som standard, speciellt när jag har kört i en annan rutt tidigare... ska försöka nå Trollhättan direkt ikväll och se hur det blir... Jag har NE och Jönköpingsbanan. NE har jag problem med till å från, Jönköpingsbanan har jag inte haft några problem med. (Men det största problemet jag får är dubbeldäckarens manövervagn, som ingår i ME146. både orginalvagnen och alla dessa repaints, både DSB och DB kraschar för mig i editorläge... sjukt irreterande. även BR146 var förr problematisk, men den verkar funka nu... men det är en annan historia det.) EDIT: Can't load vehicle: Sgmns-W_w_SECU EDIT2: Free roams verkar krascha för mig om jag laddar in dem vanlig väg. annars verkar det gå bra.
__________________
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Last edited by ADDE; 12-06-2014 at 10:40 PM. |
|
|
|
|
|
#454 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Hej!
Det är så irriterande att inte få veta vad som är fel på. Jag tror fortfarande att det är NE är boven i dramat. Jag har inte NE hos min dator. Det kan vara vissa objekt som är konflikt med NE. Hur får man ta reda på? Hoppas verkligen på bra lösning! |
|
|
|
|
|
#455 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Drygt 400 har läst sen jag släppte rutten. Har ingen aning om hur många har hämtat rutten. Kan man kolla antalet hämtningar inom DropBoxen?
Ni som fick rutten, kommentera gärna.
|
|
|
|
|
|
#456 | |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Quote:
Det är Roman72_napsy som har banvallar. Jag sökte många Rumänska downloadsidor och de är nedlagda. Tur att jag sparade filen. Så jag bifogar den. |
|
|
|
|
|
|
#457 |
|
Medlem
Join Date: Sep 2011
Location: Helsingborg
Posts: 358
|
Jag har kört lite mer på rutten nu och jag kan bara säga att jag storgillar den verkligen!
Vänersborg ser jättebra ut. Som sagt så syns det inga platformar för mig och broar saknas på ställen. Annars ser rutten jättebra ut!
__________________
Mina arbeten: Västerbanan 1.2 Byggs ej längre Fyrpunktsbanan Senaste versionen: 1.1 Karlsborgsbanan Landskapsbygge in progress |
|
|
|
|
|
#458 | |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Quote:
Du kan hämta plattformarna här. Broar ja, på vilka ställen saknar du? Skriv gärna positioner.
__________________
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Last edited by Totte; 12-07-2014 at 07:52 PM. |
|
|
|
|
|
|
#459 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2005
Location: Sävsås, Hyltebacken
Posts: 422
|
ÅÅÅÅÅÅ vad frustrerande, det kommer ta ett tag innan jag kan få testa rutten haha, har så lite tid och jag vill verkligen ha samlat ihop allt som behövs först så att jag får njuta av ditt arbete utan att det fattas detaljer
![]() Hoppas att jag får lite mer tid under julsemestern, ska bli jättekul att testa
__________________
Mange |
|
|
|
|
|
#460 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2005
Location: Falun
Posts: 1,066
|
Hej! Jag har laddat hem den installera all filer som ja ha laddat hem. det finns inga spår å så vidare
__________________
Dator: OS:Windows 10 Pro 64 AMD X4 3,4 GHZ Minne: 8GB /1600 MHz Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB 24 tums skärm John P |
|
|
|
|
|
#462 | |
|
Medlem
Join Date: Aug 2005
Location: Falun
Posts: 1,066
|
Quote:
är det v2.0
__________________
Dator: OS:Windows 10 Pro 64 AMD X4 3,4 GHZ Minne: 8GB /1600 MHz Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB 24 tums skärm John P |
|
|
|
|
|
|
#463 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2005
Location: Falun
Posts: 1,066
|
__________________
Dator: OS:Windows 10 Pro 64 AMD X4 3,4 GHZ Minne: 8GB /1600 MHz Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB 24 tums skärm John P |
|
|
|
|
|
#465 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Jo, den funkar för mig. Webbläsaren Google Chrome.
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| rw-rutter |
|
|