![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Bästa vore ju att läsa igenom en användarmanual. I princip allt man köper som konsument så finns det en manual på hur en vara fungerar. Manualerna kan du hitta om du kollar på mappen: C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\RailWorks\Manuals\EN
Där ska TS2015 User guide.pdf Den kan du komma åt in-game, tror jag, och genom steam samt på TS2015s officiella hemsida. Men vem gör det nu för tiden? Nu provar man sig fram och vet man inte så blir man frustrerad och frågar i forum o dylikt ![]()
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |