![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Gräs splines av jvc bör finnas på DLS är rätt mycket att ladda ner till banan där....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har också ett par saknade splines (tror jag), som jag inte har lyckats hitta än.
Den ena börjar ungefär i samma område som hos Göran (hgkn) och går fram till banans slut i ena änden. Sen saknar jag något från badet och uppåt. Om det är samma objekt, får jag sätte ett frågetecken på.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
det är inte samma som göran saknat. Men det är samma på båda dina bilder. lägger upp den i download tråden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Nu saknas det bara 6 prylar, så det tar sig. Unknown Location: <kuid:307216:2266> Unknown Location: <kuid:396831:2531> Unknown Location: <kuid:415152:2886> Unknown Location: <kuid:415152:2991> Unknown Location: <kuid:415152:3114> Unknown Location: <kuid2:77641:23122:2>
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Vilket jvla jobb att leta missing kuids. Hade jag varit rac hade jag packat dessa till CDP och laddat upp dom, risken för påföljder är nog mycket liten
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
den första är någon gammal sandhög jag inte kunde hitta på banan så den är inget att bry sig om
Den andra finns nu i downloads ![]() Den tredje är mistral 69 - barriere beton (skall finnas i den sista länken i readme) Den fjärde är mistral 69 - maison grange 01 (garage samma ställe som trean) den femte är mistral 69 - abri de velos (cyckelställ samma ställe som trean) den sjätte är nu upplagd i downloads ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
Tack.
Då är det bara sandhögen kvar för själva banan som saknas. Sen så har jag 11 saker, som saknar sina tillbehör. Utav dom 11, så är det 10 st. Ultra objekt som saknar 2 kuider. Dessa har jag redan installerade, men CMP säger att det finns nya uppdateringar på dom. Men dessa hittar jag inte och dom som jag har installerade exitserar egentligen inte hos mig. Det går inte att köra Edit, Revert eller Delete på dom. Är det några andra, som också har just detta problem med dessa 2 kuider till Ultra Objekten? Finns det även någon som kan svara på, var jag kan hitta den saknade kuiden till den översta på bild 2. Vytopna 2T kuid2:77641:23122:2 gjord av stelerp.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Undrar lite vad ni tycker om banan ... Är inte lätt att försöka ändra något om ingen säger vad de gillar/ogillar...
|
![]() |
![]() |