![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
De mesta skall gå att finna här på forumet eller DLS och en del kommer vara inkluderat i downloaden. Några andra sidor kommer finnas i en readme med länkar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Precis hemkommen från jobbet.
Fortsätter att leta saknade objekt från dina länkar. Är nere i 65 saknade objekt för tillfället, men då har jag bara hunnit gå igenom två av länkarna.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Nere vid 45 saknade objekt. Hittar så mycket annat intressant i dina länkar, som jag inte kan låta bli att plocka hem samtidigt.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Då är banan färdig så långt att jag känner mig nöjd med att släppa den. Gjorde klart den sista biten precis. Bara kvar att fixa readme länkar till saknade kuids osv. Men är inte långt borta nu iaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Ser riktigt lovande ut!
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Annars rymmer ju korna...
![]() ![]() ![]() Senast redigerad av rac_hammer den 2014-10-05 klockan 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Verkar vara en behändig bana, 16 kilometer lång. Är det en "platt" bana eller DEM? 2010 eller 2012? Skall i alla fall bli mycket intressant att ta del av när det blir släpp-dags.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Det är en full landskap med hela baseboarden fyllda
![]() ![]() |
![]() |
![]() |