![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Hej ![]() Har inte en aning. Men om du fortfarande har en kopia kvar på hela Railworks 2014, så kanske du kan fortsätta att bygga på den versionen Någon får försöka ta reda på fenomenet på t.ex. http://forums.uktrainsim.com/index.php eller på annat forum
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2014-09-27 klockan 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Detta får dom ta och fixa, bergen ser ju mycket bättre ut i 14 än 15!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag måste vara helt knäpp eller blind. I TS14 så är ju bergen mörka så man ser ingenting. I TS15 ser man ju att bergen är nakna, dvs inga träd eller växtlighet utan bara grundtexture. Alla skuggor och annat är oändligt mycket snyggare i TS15.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Skulle vilja säga att de har ökat drawdistance. Personligen tycker jag det ser bättre ut.
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Prova ställ in väder på 3D Claer kl 12 sommar, så får du se bruna berg på långt håll.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-09-28 klockan 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
AlleDalle!
Vill du vidarebefodra mitt senaste inlägg med bild till forum du läste förut? |
![]() |