![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Lite tekniska detaljer?! Typ alla tekniska detaljer!
![]() Vill påstå att du står för typ all simuleringsdata ![]() Tur att ni kan, jag är inte expert på X2an på något sätt, bara 3D ![]() Mycket korrekt ang. Wheelslip. Det är fixat, det var ett komma fel i TracktiveEffortVsSpeed ty detta gav dragkraft flera tusen gånger högre än det värde det skulle vara ![]() Jag jobbar på ett nytt skript för körkontrollern men ett problem som uppstått är att det är svårt att landa exakt på "0", dvs 0 pådrag och 0 elbroms. Men det löser sig nog, när jag är klar så tankar jag upp det så får ni säga vad ni tycker! @Rogge, jag tycker personligen att postvagnen är ganska tråkig att ha å göra med. De skall alltid bråka om små petitesser. Men klart, den kan sin grej. @Adde, detta kan jag göra.
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE Senast redigerad av Kungsfisk den 2014-07-24 klockan 10:35. |
![]() |
![]() |