![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... dels personliga problem, dels bristande intresse.
Bara så ni vet.
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej lan!
Ta lite semester och gör nå´t annat tills lusten kommer tillbaka! Din kropp behöver det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
... vila dig ett tag! Med den enorma produktivitet du skämmer bort oss är det orimligt om du inte behöver koppla ev ett tag. Speciellt när det är så här varmt.
Kör i din egen takt. Kan vi bidra med något annat än bara uppmuntran så säg till!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Vi börjar nästan vara varandras raka motsatser du och jag Lennart...
Du har hotat med att sluta (och sen inte gjort det) nästan lika många gånger som jag glatt annonserat att jag är tillbaka (och sedan försvunnit igen ett halvår) ![]() Skämtsam iakttagelse (med viss skärpa) åsido, ta en ordentlig paus om du behöver det och sen om/när du väl kommer tillbaka om en månad/halvår/godtyckligt årtal kanske folk insett vad de gått miste om
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har gjort en iakttagelse av att folk här inte skriver så mycket men det är ändå oerhört många som är inne och läser i trådarna. Vill nog säga att intresset är stort både för dina underbara skapelser lennart och andras.... MEN med det sagt så håller jag med om att det är nedslående när folk inte engagerar sig så mycket... inget ljus över de eldsjälar som är engagerade här och skriver, delar mm! Men som sagt ser man att det kan vara nästan 1000 personer som läst en tråd på en månad är det ju inte så dålig. Men håller med om att vore det en kommentar för hälften av de gångerna så vore det underbart. Vi är alla här för vi älskar tåg simulatorer och vill ha det som en stor hobby i våra liv.
Men förstår att det är lätt att ibland så finns inte tiden där eller orken när annat i våra liv går emot. Då får man ju givetvis lägga sin energi åt det hållet. Jag (vi) hoppas att vad det än är som är kämpigt reder sig snart lan. Ta dig tid och vila och när du känner dig redo för det här igen och lusten är tillbaks så ser vi alltid fram emot dina fina jobb ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Instämmer med dom föregående talarna.
Ta du en paus i ditt byggande. Självklart ska du inte hålla på, när du inte tycker att det är roligt längre. Varför inte köra lite tåg själv i Trainz och själv få ta del utav dina egna skapelser. För det kan inte vara mycket tågkörning som du har fått ägna dig åt, genom alla åren.
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... och nu är det så att, mitt i allt elände som drabbat mig, jag kan förtränga "skiten" genom att bygga lite
![]() BCo11b skall jag fullfölja och är på god väg ![]() Tack till Tågny och Sealpower som ledde mig in på den smala och nitspäckade vägen: