![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Är inte hemma just nu därför har jag inga bilder
![]() Kommer hem på söndag, så då ska jag pilla lite med detta! Men jag kanske borde ta och fixa texturen i Maya först då. Funderar bara på vad jag kan ha glömt att kryssa i, i 3DS Max. ![]() Men det ska nog lösa sig. En annan fundering jag är att när jag väl fick in tåget i RW så verkade det vara något lustig med viewdistance. Boggierna som är separata objekt samt hjulen försvinner och man måste vara väldigt nära för att de ska synas. Även om jag har namngett dem såhär 1_2000_NAMN. Blir ett frågetecken. ![]()
//AlleDahlle ![]() Øresundståg (X31K) Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator Senast redigerad av AlleDahlle den 2014-05-22 klockan 08:07. |
![]() |
![]() |