![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Hur går det med ditt x2000 ?
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Men det fans X2nk och X2n. Men de här blev senare ombyggda till vanliga x2:sätt. Men sen min fråga glömde jag att om man kör en dansk bana så behöver man bl sj X2k vagnar.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jag kom inte så jättemycket längre med dom, i vart fall inte som ett X2-set. Modellen byggdes vidare på men i ett helt annat sammanhang. Sedan byggde Basse sin fina modell och då blev min X2 placerad långt ned i prio-listan... Finns ju en del andra saker som jag skulle vilja ha ut... <host>
Så här såg den ut, inte så långt gången: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....8&postcount=16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
så det är alltså 3st 3D-moddellerare som har gett sig på tågsättet.
![]() Få se om det lyckats denna gång? Citat:
Men dessa är inte uppdaterade och man har nog säkert ändrat lite i spelet, så du får nog ta dem med lite nypa salt. Iaf. jag kan maila över PDFe-erna per e-mail när jag kommer hem ikväll.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2014-03-13 klockan 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
I många fall brukar detta faktiskt stämma, kan ju hoppas att det gör det denna gång!
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]() Citat:
Så de är ganska out-of-date. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
Ränder.jpg
Där smög det in sig en liten bild. Var på resa igår men pillade ihop lite ögongodis för sakens skull ![]() Fått tag på en vettig kamera så skall ner till stationen i Lund och ta foton på alla detaljer så gott det går. Blir i helgen hoppas vi på och vädret bör vara bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Ser fint ut
![]() Har för mig att det ska snöa till helgen... iaf i Stockholm! Då blir det svårt för min del att fota i Stockholm C.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Stiligt!
![]() ![]() ![]() ![]()