![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Hej
Vovven47 jag har laddat ner dina senaste lok men dem får slut på ånga. Jag vet inte varför?. Men kan du hjälpa mig lite?. Det mycket fina bilder med tågset.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]() Citat:
Öppna/stäng fyrboxen med End-tangenten. Tryck på Space-tangenten, så fylls kol på med ung. 3%. Fyll på vatten med I-tangenten eller injektorn (Förarens eller eldarens) i Cab hytten. Stäng av vatten med O-tangenten eller injektorn i hytten. Kolla vatten eller kol nivån i %. Se bifogad bild och det röd inrutade ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu skall alla nedladdningsbara enheter på min hemsida fungera under TS12(bygge 61388),
dvs även SJ E907 och de 13 först uppradade tendrarna på Download sidan. Hemsida http://jocomms.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Förträffligt fina lok, på bilderna, men har inte fått dem att fungera. De är rödlistade såväl i Trainz 10 (Build 49933) som i 12-an (build 58414).
Det enda som syns var ett par tendrar. Går detta att fixa tro? Hälsningar
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Ser att du har röda utropstecken för Trainz Monitor och Common Source. Dessa ingår i STL-koppel (Kernel 3.1), första posten i Forum/Downloads. Sen får du avvakta vad Vovven skriver från Thailand, via Sverige till Kanada.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Här är en drös med utropstecken:
Gult utrop på STL Common Source som säger: Required tag 'category-class' was missing and has been set to default. Required container 'thumbnails' is missing. Rött utropstecken på STL NGKoppel 3.11 som säger: Required container 'mesh-table' is missing. Gult utropstecken i STL Trainz Monitor 3.12.3 som säger: Required tag 'category-class' was missing and has been set to default Required container 'thumbnails' is missing. Rött utropstecken i STW Plattforms spacer 05m som säger: This asset uses an obsolete trainz-build number. Trainz-build numbers below 2.9 are no longer supported. The Tag 'surveyor-only' is not permitted withing a container of type 'stw_plattformsbit'. Required container 'thumbnails' is missing. Hälsningar
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Deleted tagit tillbaka inlÄgget
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2014-11-13 klockan 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
kuid2:448495:50512:1 Det är själva hytten. På Vovven47s hemsida längst ner under Download, så finns det 3 st. hytter att ladda ner till dom olika loken. Sen har du Svenolovs senare prylar installerat, tror att du finner uppdateringen här till den allra senaste versionen. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=34609 EDIT: Slagen av Jocke med 10 minuter på det ena problemet, medans jag klippte till bilden.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2014-02-12 klockan 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Gör som Jockes och Bengan skrivit i sina inlägg så kommer det att fungera för dig också! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag nog gjort bort mig. Trots "ominstallation" av ångloken så får jag det inte att fungera. Har också "av misstag" raderat STL Trainz Monitor och kan inte hitta det på nytt.
Bilderna visar Content Managern med lite av loken samt, som ett exempel, vad som visas på "View errors and warnings" från den gula pusselbiten. Inne i spelet är materialet rödlistat och syns vare sig i miniaturbild eller på banan. Som synes (i Content Managern) är mycket material "sovande" också. Vad kan göras? Hälsningar
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
TGOJ Gb95 snart klart för nedladdning:
![]() ![]() Gå till min hemsida http://jocomms.webs.com och välj rubrikerna Videos och Photo Gallery. Här finns ett litet videoklipp med loket + bilder. |
![]() |
![]() |