![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() Citat:
![]() Det är lätt att fastna i detaljarbetet.. men spåret lägger inte sig själv! Imorgon ska jag bearbeta en drös flygbilder och sedan försöka lägga spår fram till Hf ![]() Kvällens sista bildserie från skogen mellan Hamra och Hästmosshult. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ingen fara med storleken. Kan du skicka i PM?
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag ska rensa min inkorg eftersom den är full, sen slänger jag iväg ett PM till dig.
Säg till om du ser andra lösobjekt från rutten som du är intresserad utav. ![]() Du kommer få tre texturer, en för öppen mark, en för skog och en för övergång däremellan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Låter bra! Jag tycker verkligen att du ska överväga att släppa ett paket med flera objekt när du känner för det, du har ju byggt mycket, både skyltar, vegetation och stationshus etc, och många skulle nog vara intresserade av dessa!
![]()
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Setra sågverk är strax klart. Utöver det har jag även gjort Hästmosshults banvaktarstuga idag. (Som synes på bilderna nedan) Slätten vid Hamra tog form igårkväll strax efter mitt sista inlägg. (Som synes på sista bilden längst ner) Detaljer som Materialmännen, en del lägenheter och lite vegetation har blivit temporärt utsatt i Vimmerby. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Mina damer och herrar. Spår är lagt till Hf.
Banan är nu två mil lång och jag har testat att köra enligt den riktiga tidtabellen och allt stämmer med sekundprecision ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Kul att höra, ser verkligen jättesnyggt ut!
![]() ![]()