![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... blev det idag. Den enda vettiga bild jag hade på hytten blev till en textur och bygge av en hytt där alla mesher finns i HTvagnen utom de rörliga reglagen. En Throttle_Brake_Lever bestående av den mest begåvade delen av Åssbon, nämligen den under midjan. I CAB-mode trycker man och drar i Åssbons knän för att bromas resp. dra på.
Fungerar utsökt. I övrigt är endast de vitala reglagen, panto, reverser, ljus, torkare, mikrofon och ringsignalknapp implemneterade och sitter säkert på fel ställen, men för att kunna testa måste jag göra så här eftersom info om verkligheten ännu saknas ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
ser bra ut får hoppas våra ringlinje medlemmar får fram bilder på hytten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Bilderna är nu tagna och har dimpat ner i din digitala postlåda. Medföljer: En instruktion hur M25 knapparna och reglagen fungerar och vad knapparna gör :P
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2014-01-04 klockan 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Lugnt förståeligt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Det var denna rutan under fönstret du menade va?
![]() När jag och Markus var i hallen tog vi och kollade igenom lite böcker när vi ändå var där. Fanns även en i färg i en annan bok men orkade inte ta någon bild :P Dessa går ju att måla sedan vid en repaint av vagnen av en själv i photoshop om det skulle vara så att man vill ha den.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
yes den lilla rutan fanns även på sidan om dörren som sagt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
... hytten är hyfsat klar. Sen gjorde jag en liten testmålning i GIMP. tog en kvart, så här finns alla möjligheter för alla frilansmålare att göra varianter.