![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
|
![]()
Haarj.
Jag undrar hur jag hittar SJ:s Internationala vagnar som også åknade till Danmark blant annat över Helsingborg - Helsingör da färjorna tok tågvagnar med, ar dar nån som har en länk???? Jag tänkar att bruke dom i en activität till NDK v. 3.2.2 hur dom ar ankommande med Scanrail ifrån Göteborg, jag tänkar att simulera att IFK Göteborg skal spela en Fotballmatch mot AGF Århus, og så ar det din job at fragta dom ifrån Frederikshamn till Århus. Nån dar kan hjälpa meg?? Hälsningar ifrån: TheDane2002 alias Michael Hvidberg, Danmark |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
Glöm att jag frågade, hittadede dom undar ommålingar på sidan, så ursakta meg många gånger att jag ställt den fråga innan jag hadde sökt sidan follständigt igjennom.
Så nå kan jag gje meg iväg med at utvikla den föromtalte aktiviteten. Många hälsningar: TheDane2002 alias Michael Hvidberg |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |
En lösning även för svenska ruttbyggen? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2004-11-29 21:04 |
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. | Pson | Off-topic | 3 | 2003-12-10 17:21 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Bildtråd (Endast bilder på orginallok och vagnar) | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 37 | 2003-01-31 19:44 |