![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2013
Ort: Järfälla, Sweden
Inlägg: 53
|
![]() Citat:
Jag använde istället en annan metod som verkar fungera bra. 1. Stäng TS2014 2. Redigera Terrain Blueprint delen av din route template fil (t.ex i RWTools) på samma sätt som i exemplet med att ändra i RouteProperties.xml Exempel: <TerrainBlueprint> <iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID> <BlueprintSetID> <iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID> <Provider d:type="cDeltaString">NewS</Provider> <Product d:type="cDeltaString">misc</Product> </iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID> </BlueprintSetID> <BlueprintID d:type="cDeltaString">Environment\Terrain\Texturin g.xml</BlueprintID> </iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID> </TerrainBlueprint> 3. Spara din template file 4. Starta TS2014 5. Klona din rutt med ett nytt namn 6. Öppna den nya rutten i Editorn 7. Klicka i Provider/Product (i.e. NewS/misc) i Object Filter Rutten du klonade ifrån kommer att behålla sitt terrängtextur-set (sparat i RouteProperties.xml förmodar jag) |
|
![]() |
![]() |