Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Allmänt > Allmänt om 3D-design

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-08-22, 18:30   #10
tufftuff
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: , , .
Inlägg: 497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
det har hänt mycket sen din BJ C3! Vi har fått verktyg som förenklar modellerandet och textureringen. Det är kul att följa er som går i bräshen för allt detta nya! Jag är övertygad om att det kommer program som kan konvertera dessa underbara modeller till ett format som man kan exportera till simulatorer utan att få en "polygoninfarkt".

Lycka till
ja usch ja.. gamla gmax var ett helvete på det där med texturering, har lekt med detta i blender och det är helt underbart jämfört

infarkt behöver ingen oroa sig för, skulle inte komma på tanken göra en modell till en sim som är *för* avancerad.. men har inte heller påstått att de lok jag visar här skulle bli till en sim.. inte så som de ter sig just nu i vart fall
__________________
tufftuff besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:02.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009