|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2010
Location: Nordland, Norway
Posts: 92
|
Heisann. Jeg har et spørsmål - hvor kan man finne CargoNet-repainten til TRAXX-loket (det nye el-loket til CargoNet)?
Takker for svar. Ha en fin dag mine venner
__________________
Hilsen Thomas
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2012
Posts: 1,385
|
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=22550&page=8
Han har fixat ALLA varianter ur TRAXX-Serien, inkl. CargoNet!
__________________
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Medlem
Join Date: Nov 2010
Location: Nordland, Norway
Posts: 92
|
Quote:
Jeg har et lite problem, når jeg skal finne containere å putte på godstog-consisten, kommer det bare tomme lgjs-vogner opp.. hvordan finner jeg containervogner MED containere på?
__________________
Hilsen Thomas
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2012
Location: Norge
Posts: 6
|
CargoNets TRAXX-lok heter CE119, de Railpool-leasede lokene er BR185.
De tomme lgjs-vognene kan lastes ved en innstilling i "scenario editor", du dobbeltklikker på vogna og haker av boksen på fanen til høyre. Forøvrig er El 18 Cargonets nyeste ellok - men ikke det mest moderne.
__________________
Mvh, Kirjaissa Last edited by Kirjaissa; 08-05-2013 at 05:33 PM. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Medlem
Join Date: Nov 2010
Location: Nordland, Norway
Posts: 92
|
Quote:
Men takk for hjelpen folkens, setter virkelig pris på det.
__________________
Hilsen Thomas
|
|
|
|
|