Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Downloads

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-04-2013, 04:57 PM   #1
NorwegianTrainz
Medlem
 
Join Date: Nov 2010
Location: Nordland, Norway
Posts: 92
Question Hvor kan man finne CargoNet TRAXX-repaint?

Heisann. Jeg har et spørsmål - hvor kan man finne CargoNet-repainten til TRAXX-loket (det nye el-loket til CargoNet)?

Takker for svar.
Ha en fin dag mine venner
__________________
Hilsen Thomas
NorwegianTrainz besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 08-04-2013, 05:39 PM   #2
ADDE
Medlem
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 1,385
Default

http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=22550&page=8

Han har fixat ALLA varianter ur TRAXX-Serien, inkl. CargoNet!
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.

Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024.
ADDE besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-04-2013, 05:44 PM   #3
NorwegianTrainz
Medlem
 
Join Date: Nov 2010
Location: Nordland, Norway
Posts: 92
Default

Quote:
Originally Posted by ADDE View Post
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=22550&page=8

Han har fixat ALLA varianter ur TRAXX-Serien, inkl. CargoNet!
Mange takk Jeg har et lite problem, når jeg skal finne containere å putte på godstog-consisten, kommer det bare tomme lgjs-vogner opp.. hvordan finner jeg containervogner MED containere på?
__________________
Hilsen Thomas
NorwegianTrainz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-05-2013, 05:30 PM   #4
Kirjaissa
Medlem
 
Join Date: Jan 2012
Location: Norge
Posts: 6
Default

CargoNets TRAXX-lok heter CE119, de Railpool-leasede lokene er BR185.

De tomme lgjs-vognene kan lastes ved en innstilling i "scenario editor", du dobbeltklikker på vogna og haker av boksen på fanen til høyre.

Forøvrig er El 18 Cargonets nyeste ellok - men ikke det mest moderne.
__________________
Mvh,
Kirjaissa

Last edited by Kirjaissa; 08-05-2013 at 05:33 PM.
Kirjaissa besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-05-2013, 11:37 PM   #5
NorwegianTrainz
Medlem
 
Join Date: Nov 2010
Location: Nordland, Norway
Posts: 92
Default

Quote:
Originally Posted by Kirjaissa View Post
CargoNets TRAXX-lok heter CE119, de Railpool-leasede lokene er BR185.

De tomme lgjs-vognene kan lastes ved en innstilling i "scenario editor", du dobbeltklikker på vogna og haker av boksen på fanen til høyre.

Forøvrig er El 18 Cargonets nyeste ellok - men ikke det mest moderne.
HVA?! EL18? Kult! Men takk for hjelpen folkens, setter virkelig pris på det.
__________________
Hilsen Thomas
NorwegianTrainz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009