|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2003
Location: , , .
Posts: 212
|
nån som vet?
håller på och snickrar lite vet ej om det kommer att funka som jag tänkt taket är klart men ville visa intreören bråkar med skriptade dörrar men de vill ej som jag vill vill ha detta som ett komando typ dörr5. öppna/stäng några av texturerna är snodda måste ha tillstånd innans något släpps Last edited by pussgurkan; 06-11-2013 at 01:58 AM. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Huddinge, Sweden.
Posts: 6,380
|
Om det är mina gamla bilder utav lokstallet från Sundbyberg, så behöver du inget tillstånd. Bara att köra på, hoppas att det löser sig med dörrarna. För övrigt, snyggt.
__________________
Bengan |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2003
Location: , , .
Posts: 212
|
Inte från Sumpan, men förmodligen samma ritning.
tips var där i fredags för att plåta men det blev en flopp då de bygger om den. fick mest gå runt och mäta med måttband och lasermätare för att få allt i rätt proprtioner Last edited by pussgurkan; 06-11-2013 at 07:34 AM. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Om du laddar ner det här http://www.trainz.org/ptt/_download/...ywownia09.html, så kan du ju tjuvkika hur dom har gjort.
Där kan man öppna och stänga valfri dörr, även i Driver, se bild. Fast du kanske har tänkt dej nått' mer avancerat???
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
"UGJ"-stallet (eller om det heter något annat..) är det väl i Gävle?
Snyggt är det iaf!
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Join Date: Aug 2001
Location: Huddinge, Sweden.
Posts: 6,380
|
Quote:
Var själva lokstallet skulle vara beläget är ett ? för mig, men någonstans där normalspår och smalspår möts då både lokstall och skiva har två olika spår.
__________________
Bengan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2003
Location: , , .
Posts: 212
|
Gävle Järnvägsmuseum det bortre stallet
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Join Date: Apr 2012
Location: Vimmerby
Posts: 333
|
Vackert pussgurkan
![]()
__________________
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2003
Location: , , .
Posts: 212
|
bergodalbana?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Nu bumpar jag lite, och frågar hur det går med detta?
På senaste bilden såg det ju inte allt för bra ut.. ![]()
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|