|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#6481 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2008
Location: Gävle
Posts: 1,535
|
|
|
|
|
|
|
#6482 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
STK (Swenska Trainz klubben
) har varit ute på årsmötesresa dem senaste dagarna, och idag kom turen till Västby att få besök av det fina trätåget, med det välputsade D-loket som dragare..
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|
|
#6483 |
|
Medlem
Join Date: Oct 2012
Location: Jakarta
Posts: 43
|
Please help,i can't access the forum and DLS please help me (because of my serial number)and i can't afford first class tickets!.
Does all of you have a solution?. ![]()
|
|
|
|
|
|
#6484 |
|
Medlem
Join Date: Oct 2012
Location: Jakarta
Posts: 43
|
Can someone make a down-graded version of the stockholm tunnelbana trains?.
LAn please... ![]() My trainz is still 37625 and it's a TS2009 and have no more space for service packs... (Almost full data) |
|
|
|
|
|
#6485 | |
|
Medlem
Join Date: Apr 2012
Location: Vimmerby
Posts: 333
|
Quote:
But if you star a new topic instead of asking it in the screenshot thread, there is a bigger chance of getting an answer
__________________
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz
|
|
|
|
|
|
|
#6486 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2010
Location: Stockholm
Posts: 1,063
|
Snygga bilder Jockes!
![]() ______________ Och nu över till ett annat lok i T familjen
__________________
|
|
|
|
|
|
#6487 |
|
Medlem
|
Förlupna ungar och ett ensamt växellok i skymningen
|
|
|
|
|
|
#6488 |
|
Veteran
Join Date: Jun 2008
Location: Sundsvall
Posts: 4,080
|
Fina bilder, allihopa
.------------------------ hammar'n: Kör du fortfarande med dom gammla 80-tals pass. vagnarna??? ![]() .
__________________
Ekan |
|
|
|
|
|
#6489 |
|
Medlem
|
Hehe ja :-p har jag missat några nyare ?
|
|
|
|
|
|
#6490 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2004
Posts: 83
|
Otroligt snygga bilder som postats här.
Det är riktigt kul att se all aktivitet på forumet. Själv har jag haft en liten svacka, men nu tycks gnistan vara tillbaka igen ![]() Ett persontåg som paserar Berga i riktning mot kolbäck. |
|
|
|
|
|
#6491 |
|
Medlem
Join Date: Jul 2010
Location: Stockholm
Posts: 1,063
|
Jag fyller på med ett lok till i T-familjen.
__________________
|
|
|
|
|
|
#6492 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Snyggt rely, hammarn och steffe! Dock en liten anmärkning om du inte märkt det: bommen på första bilden sitter åt fel håll Steffe...
![]() Bjuder på två ovisade från nu i veckan, har inte öppnat Trainz idag så...
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|
|
|
#6493 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2004
Posts: 83
|
Tack Jockes.
Jo, upptäckte det. Onyktra bomkonstruktörer i farten ![]() Ska fixa när huvudvärken släppt |
|
|
|
|
|
#6494 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Hmm, Trainz och alkohol låter som en god kombination isf...! Tur man inte dricker, tänk på allt som skulle gå fel - klantig som jag redan är nu!
![]() En av anledningarna till att jag inte visar så mycket bilder just nu. Placerar ut gräs. Allt detta ska sänkas med ca 0.50-0.70... Tar sin lilla tid. Men man spar otroligt med tid med lagerhanteraren!! På denna korta sträcka (från stationen till uppställningsplatsen) kommer ni dock inte se några godståg, möjligen med tomma vagnar som ska lastas, eller Yp-vagnar som ska ut i trafik. En dag kommer ni också få köra här, en dag..!!! (vilket århundrade som helst nu )På återseende, Jocke ![]() Till dig hammar'n: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=32545
__________________
//Joakim Wahlberg Last edited by Jockes; 06-01-2013 at 08:08 PM. |
|
|
|
|
|
#6495 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
|
Då var man klar med det. Tog bara runt en kvart, går faktiskt väldigt fort att sänka gräs
Då tar vi lite premiärbilder!På de fyra första ser vi första tåget från Västby Östra till Ortutannamn, och på dem tre sista ett Tp-lok en timme senare, som ska till bangår'n å dra ett par överföringsvagnar till Volia Lastvagnar Vädret har ändrats på en timme dock, från solsken till regn..På återseende, //Jocke
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|