![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det är finn.no. Man klickar på denna knapp uppe till vänster. Sedan klicka & dra med musen.
![]()
![]() |
#47 |
Medlem
|
![]()
Smart takk for hjelpen du gjør en veldig bra jobb med VBSR 6
![]() |
#48 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
ikke for å mase men eg syns her har det ikke vært noe trafikk på en stund, eg kjønner hvis folk har begynt å bli lei av å bygge nytt å heller vil kjøre eller ikke har så mye tid lengre, håpe ingen blir sur for eg maser om kor tid den nye oppdateringen kjem, men er jo lov til å være nyskjerrig
men eg har full forståelse for at det tar tid å no koser eg meg med vbsr 5 å trollhattan 2b fra norsesund men er jo lov å spørre men ja stå på å ta den tid dere trenger husk ingen hast ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har tyvärr inte haft så mycket inspiration för ruttbygget den senaste tiden. Jag hoppas att bygglusten återkommer!
![]()
![]() |
#50 |
Medlem
|
![]()
ta den tia du treng du, ta tiden til hjelp så kjem nok lysten tebake igjen håper det beste
går bra eg ser jo her om ruten kjem eller ikke, |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem
|
![]()
eg testa ut openrail men eg likte den ikke så eg tok den vekk å kjører msts som vanlig, koser meg mye med vbsr5 for tiden, det går mest i vbsr men å trollhattan 2b, en veldig gøy rute å kjøre, eg starta i stavanger å ska kjøre helt til oslo s så er bramsts har saving muligheter
et bilde fra klepp å et på veg mot klepp |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() Jeg har også prøvd Open Rail og sier som deg at jeg likte det ikke . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
har signalproblem! I Skollenborg så lyser Norsk Togspårsignal, 2 lamper rött hela tiden. Jag körde OpenRails med aktiviteten Asker-Kongsberg och det gick inte att få den grön. Jag tog bort denna signal och efteråt funkar normalt.
Jag bifogar en uppdatering här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hur går det för er som hämtat uppdateringen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Hedersmedlem
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Jo det fungerer helt fint med oppdateringen.
Mange takk Totte
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Medlem
|
![]()
no har eg testa en del med vbsr på openrail, veldig fin grafikk, vanskelig å se stoppene da må man trykke f6, men lurer på en ting på el18 hvorfor hveser edet hele tiden, gjør jo ikke det på msts, det tar å mye lengre tid å få toget til å rulle, må gasse på 50%
aldri vært med på å ta opp pantograf på el18 i msts men i or må eg det |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() Jeg også sliter med el tog i open rails , virker som jeg ikke får løst ut togbremsen skikkeligt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem
|
![]()
eg testa å hake av nooe som heter lealese air brake, fant ikke ut ka det var, eg testa å oslo s gardermoen den activiteten som er, den funker men signatur tror eg er en bugg for den er delt i 2
jaja er sikkert en del ting i or som blir bedre jo fler versjoner som kjem |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tyvärr, skaparen av BM71-73, har skrivit att han inte kommer att fixa. Det är bugg i mellanvagnarna.
Kanske kan Granders bygga nytt ![]() |
![]() |
![]() |