![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
Roligt att du gillar T44:an men tyvärr är PZB något som med största sannolikhet inte kommer att läggas till detta lok. Däremot har projektet med att lägga till ett fungerande ATC-system till först och främst T44:an(förhoppningsvis andra lok sedan) påbörjats och det är ett jätteprojekt som kommer att ta tid att färdigställas. Många vackra svenska rutter är under produktion så innan ATC är klart så kommer det säkert att finnas fler rutter att köra på. Din svenska är förövrigt utmärkt så du behöver inte ursäkta dig på grund av detta!
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Vad är PZB? är det något ungerskt ATC-System?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
PZB är väl tyska Indusi, motsvarigheten till vårt ATC.
Som Mawkish säger är det ju inte särskilt logiskt att stoppa in tyska systemet i svenska lok. T44 har ju endast synts på svenska, norska och danska spår (samt faktiskt ett exemplar i Israel). Danska spår i transport till och från Randers för ombyggnad till Td. Ett svenskt ATC i RailWorks är ett långtidsprojekt. Men varför inte köra loket utan ATC? Din svenska är väldigt bra Zsolt, inget att skämmas över. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
![]() Citat:
Kanske har jag spelat för mycket med de avancerade lok av Virtual Railroads och ES64U2 av HRQ Studios - och har blivit beroende av deras komplexitet. Men naturligtvis kör jag mitt (eller min?) älskade T44 varje dag - bara en svensk linje behövs:-) Tack för de vänliga orden, jag gör mitt bästa att plugga svenska:-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
hur får man igång saftblandarna vid under redet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
f och shift-f för att slå av.
Allt du behöver veta finns i read me som följer med loket ![]()
Mange Senast redigerad av vadokunvot den 2013-05-03 klockan 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
tack så mycket.
|
![]() |