|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
De är skyltarna vill jag MYCKET GÄRNA lägga vantarna på!
![]()
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
Det skall du absolut få kära kamrat! Invänta bara bansläppet så skall jag personligen förse dig med dessa! Om du har förslag på skyltar till din/dina banor (som jag tror du har, utöver de i System R) så får du gärna kontakta mig på private messeges!
![]() Slutligen, några fler skyltar! Och en snabb visning av en ATC-panel rustad i Y2'an. Visar nuvarande 0F eftersom inga begränsningar ännu finns. ![]() ![]() Placering av ATC Baliser-skylt på station tillsammans med två sändare.
Senast redigerad av granders den 2013-03-01 klockan 00:26. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Veteran
|
Ska gå igenom JTF:en och se vad jag saknar...
![]() För övrigt, mitt ruttbyggaröga skådar ett för mig okänt tall-objekt på dina bilder. Är det också ett hembygge eller finns den att hämta någonstans? Det är alltid kul med fler varianter på vegetation för att göra rutten mer varierad!
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2013-03-01 klockan 22:11. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Jag, om jag nu minns rätt, tror att det är ett objekt från Hawk! Finns med i NMJ där jag ursprungligen hämtade den. Jag kan kolla mer ingående vart den kommer från exakt!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Veteran
|
Då ska jag ta en titt i NMJ!
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Absolut! Det rekommenderas, det är mängder med fina hus och träd m.m där i!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Håller oxkså ett öga på ditt nya system, kul med nya funktioner i msts. Jäkligt fin rutt som är på G iallafall...
|