![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Lan, Hur detta än slutar - vilken skepnad dessa härliga motorvagnar kommer att få i slutändan - kommer resultatet säkerligen att bli fullkomligt lysande. Ser verkligen fram emot att få se dem i trafik på min järnväg så småningom.
/Torpet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... sånt lyfter! Har fixat kortkopplingen på BJ-vagnarna. Inte helt problemfritt med a.light0/1/2, a.cabfront/back, a.light0/1/2 och a.driver0/1 men det gick det med:
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Mycket snyggt LAn! Även jag ser fram emot dessa skönheter!
En sak bara, eller du vet säkert redan detta! Men jag tror inte att det satt plogar på boggierna som sitter vid övergången. Jag säger redan nu förlåt om du inte har börjat ta emot synpunkter!! ![]()
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Citat:
Ursprungligen postat av lan ![]() ... med texturer och mesher till Xoa4 som fyra vagnar i en, med hjälp av Svenolovs fantastiska skript: Kommer snart i Download, om nån nu överhuvudtaget bryr sig längre ![]() Fått knas med burken. Försöker hänga med, så gott det går med mobilen. Men väldigt jobbigt, att skriva och svara på inlägg. __________________ Så har man fått igång en gammal burk, där Trainz inte är installerat (suck). Men det blir betydligt lättare, att hänga med och svara i olika trådar i jämnförelse med mobilen. Ser kanonbra ut Lennart och kul, att båda versionerna är på G. ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Snyggt Lennart! Hade inte även SJ såna vagnar (där kallade Xoa3), eller skiljer dem sig från BJs?
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej lan!
Väldigt intressant att följa dina byggen! Jag brukar kolla TRS-trådarna och jag tycker ni alla är duktiga på att bygga tåg. Tyvärr svarar jag inte mycket. Svarar vid rätt tillfälle. ![]() Brukar du, lan kolla mina ruttbyggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag tror? att SJ omlittererade BJs vagnar til Xoa3 efter förstatligandet 1948???
Jo Totte, jag tittar till dina ruttbyggen när jag hinner! Jag kommer att ladda upp Xa och Xm idag (om allt går väl) ? X7ans hytt och de två texturegrouperna kommer att ligga på Dropbox!