![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Tänkte att båten borde väl ligga vid någon av sina markeringar även om den är tom? eller har jag tänkt fel ang markeringarna? xD
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hervor Bratt är en separat asset och Kranen en annan och har inget med varann att göra (än så länge). Ni får själva "pula" till det som ni tycker passar!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag hade inga som helst problem vid installationen. Började med att lägga "Bratten" vid kajenj (Dock Wall Rock, inbyggd). Lade sedan in kranspår och kran så att skopen hamnade medskepps. Sedan var det bara att köra fram kranen till, i mitt fall, förliga lastrummet.
Men, LAn, visst finns det ett samspel mellan "Brattens" lastluckor och bommar samt kranen (se mitt inlägg ovan). Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ett par frågor om Hamnpaketet.
På din bild med kranen, så är det två spår mellan kranspåren. Är det möjligen ett spår som du har glömt att lägga upp för nedladdning eller är det dom fristående hamnspåren som är med på bilden. Dom med ett spår och där det finns en spline utan spår. Så att du har lagt ut dom mellan själva hamnspåret som spline utan spår, med spår, spline utan spår, med spår och spline utan spår. Det hamnspåret som jag har för kranen, har inga spår för själva tågen. Så jag antar att tanken är gjord som ovan med dom andra spåren. Sen en annan undran, du har möjligen ingen lust att göra en uppdatering utav kranen. Så att den även finns med krok och gripklo, gärna då valbart i rutan.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hmm, jag har dem spåren som finns på Lennarts bild. Dock är det, som jag fattat det, spår man får sätta ut själv, och inget som följer med automatiskt under kranen. Skall finnas på samma ställe som övriga hamnpaketet
![]()
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Detta projekt är nedlagt för min del, har inget kvar av det!!!