|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2012-10-26, 19:05 | #1 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

Stina, läst månadens tema i inlägg nr1?   
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2012-10-26, 19:15 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: May 2004 Ort: Tokarp, Jönköping, Sweden. 
				 |  Ok.. bönan... borde nog läst läst på ordentligt...! 

Men.. å andra sidan... följer inte min "Höstbana".. de gängse metreologiska normer som finns... tar du bort denna... så att jag kan lägga in en "riktig sommarbild"...?

__________________ MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2012-10-26 klockan 19:17. | 
|   |   | 
|  2012-10-26, 19:21 | #3 | 
				 |   

Jag har inga moderatorbehörigheter så jag kan inte plocka bort bilden, dock borde du kunna göra det själv?    
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2012-10-26, 19:31 | #4 | 
| Medlem Reg.datum: May 2004 Ort: Tokarp, Jönköping, Sweden. 
				 |  bönan... 

naturligtvis... gör man ju det själv.... en sommarbild ligger ute nu... från mig..

__________________ MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! | 
|   |   | 
|  2012-10-26, 20:48 | #5 | 
				 |   

"Mina damer och herrar, då rullar vi strax in till Bhela som också är tågets slutstation. Vi som har arbetat ombord hoppas att ni ha haft en trevlig resa och önskar er varmt välkomna tillbaka till BR (Borawian Railways, Borawianska Statsbanorna) och lokaltågen. Ny fantasirutt snart på G!   
|   |   | 
|  2012-10-26, 22:24 | #6 | 
| Medlem Reg.datum: Nov 2009 Ort: Tumba (Sweden) 
				 |   

Green Cargo 1318 inväntar tågmöte under en varm sommardag

__________________ MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. | 
|   |   |