![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
jupp og det gikk men msts startet ikke men når jeg brukte linken som totte linket til tidligere i så er det det bare 11 filer men jeg får nå ikke pakket ut
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jeg har nå fått tips av jkriste 2 og det funkrte + jeg har fått tips av deg lukas så jeg vil bare si at jeg har gitt opp kanskje noen vil laste ned ruten for så for å sende det via mail
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Har dere ( Totte og Remy ) fått noen av de andre italiarutene til å fungere ?
Bruker dere windows 7 maskiner begge to ? Jeg har en xp maskin fra 2004 som jeg bruker , hardisken er fra 2007 .. Vet ikke om det har noen betydning |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
jeg har ikke fått noen til å virke jeg har gitt opp for i dag
jeg har en laptop fra 2007 og kjører på win 7 hardiksen trur jeg er i fra 2009 eller 2010
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
http://www.trainsimhobby.net/infusio...d.php?catid=77
Kom over denne oppdaterte siden . Kanskje det fungerer bedre herfra ? Senast redigerad av lukas den 2012-10-15 klockan 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Däremot med OpenRails så funkar Italia28 och rutten har massor av fel enligt OR.logfil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jeg hadde frejus tidligere men nå funker den ikke etter at jeg måtte reinstallere msts.. |
|
![]() |
![]() |