![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det är många som får uppdatera sina lok och vagnars ljud efter uppdateringen.
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! var hittar man dom uppdateringarna ?
/John
![]() |
#94 | |
Banned
Reg.datum: Oct 2007
|
![]() Citat:
Vänlig Hälsning Björn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
För mig funkar RW13 allt mycket bra!
![]() För er som har problem kan vara möjligen inställningar i grafikortet. RW:s Settings/ Graphical Options klickade jag Default, sen blev allt bra.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-09-26 klockan 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem
|
![]()
John: uppdatering för ljudet till fopix trailer wagons kommer att dyka upp på deras hemsida.
Björn: öppna den aktuella rutten i rutt editorn och kryssa i den developer som har din himmelstextur, är du osäker så kryssa för allt och testa dig fram. Kan tyvärr inte visa med bild för jag är på jobbet och har inte min dator till hands. Kan visa i morgon om du inte lyckas. Totte: gött att allt funkar, nu gör det det för mig med ![]()
![]() |
#97 | |
Banned
|
![]() Citat:
MVH Björn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Medlem
|
![]()
Gör det, å funkar det inte så säg till så försöker vi komma på en annan lösning
![]()
![]() |
#99 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Jag har precis bytt dator och installerade Railworks 3 på nytt.
Innan Train simulator 2013 kom installerades spelet på den egna datorn. Nu verkar det som att spelet ligger på en av Steams servrar. Den enda fil jag har på datorn är en exe fil länkad till steam. Vet någon hur man installerar eget material, dvs Rwp filer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kolla inlägg 21 i den här tråden så får du svaret.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Tack Totte.
Nu hittade jag den, den låg inbakad i ett annat spel från Steam. Ska kolla noggrannare nästa gång. |
![]() |
![]() |