![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Utilities"
Var ligger den mappen, jag kan inte hitta någon och inte "tillbehör" heller. Vad har din genväg på skrivbordet med uppdateringen att göra? Är det en ny mapp som man får om man uppdaterar?
![]() |
#32 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
http://www.trainsim.com/vbts/showthr...new-Docs/page4 Man får väl sitta lugnt i båten och utgå ifrån att i praktiken fungerar det som vanligt. Det värsta som skulle kunna hända är att man blir portad och ja skulle det hända så är det väl i så fall lika bra. Då är dom ändå ute på tassemarkerna. Så länge inte det händer tänker jag fortsätta som vanligt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Utilities har såna installationer av tåg o rutter till RW. RailWorks-mappen finns i SteamApps/common/
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-09-20 klockan 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag har i alla fall INTE den mappen i mitt spel
![]() |
![]() |
#35 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hawk: Gå in i Railworks mappen där du har ditt RW installerat. Hos mig är det: Lokal disk (C
![]() I Railworks mappen scrollar du ner och hittar Utilities. Dubbelklicka på den! Och ang. att köra offline. Kan du inte gå in i Steam utan att starta Railworks? Ja, jag tycker detta var en jäkla onödig uppdatering. Jag kunde lika gärna haft det som det var förut! Och det där med EULAn är ju skitknäppt! Vad fasen håller dom på med?
![]() |
#36 |
Hedersmedlem
|
![]()
Läs engång till, jag har ändrat inlägget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Spontana tankar så här efter testande.
1: Mycket bättre performance. 2: Upplever att fysiken beter sig bättre, tågen känns som att dom bromsar mer realistiskt nu. 3: Ljudeffekterna är en trevlig detalj, som om om kör in under en bro så ekar det. Spontant en rätt bra uppdatering, synd bara på EULA:n, men annars är jag riktigt nöjd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Hedersmedlem
|
![]()
MSTS har också EULA och ändå har det funkat bra i alla fall. Det finns ju massor av tåg och rutter i hela världen, så varför är ni rädda för RW:s EULA. Det är bara fortsätta som vanligt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Som din rutt, när den är färdig, dom kan ta över den och lägga upp för försäljning om dom känner för det enligt EULA:n, dock är det en jävligt god fråga hur dom skulle få tag på ens material mer än att ladda ner det från en 3e parts site. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Hedersmedlem
|
![]()
Så Copyright-lagen gäller inte utan vidare?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Veteran
|
![]()
Hej
Jag ansträngde mig verkligen för att slippa denna uppdatering, men den enda sekund som han gå innan jag klickade på avbryt, så har jag likaväl 2013. Var är all rutter, lok vagnar mm som man hade förut, nu finns ju inte ens RC-loket med längre i spelet Jag har inte ens fått dom rutterna som jag köpt som ad-ons !!! Men det var en jäkla hög FPS man fick ! Jag lägger ner RW nu, inget kul längre, när allt är borta ![]()
![]() |
#42 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Det är bökig meny nu, riktigt bökig tyvärr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-09-21 klockan 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]() Citat:
Dette gjelder vel bare hvis du laster det opp på Steam Workshop? Add-ons du lager og laster opp på eget nettsted kan de ikke gjøre noe med. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
För dom som undrar så kommer höghastighetslinjen med LZB och 300Km/h komma ut den 10 Oktober och kommer att kosta £9.99 = 106KR för oss som redan har TS2013
![]()