![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Här har jag svårt att hänga med bland alla siffrorna. Vilka konsekvenser blir det när du tankar över från den bärbara till den stationära? Försvinner saker och ting, saknas saker och ting etc.
En bra fråga: Är den bärbara datorn uppkopplad mot nätet, d v s online med N3v? Jag brukar själv ta med en bärbar dator till fritidstorpet för diverse småjobb. Där går det inte att koppla upp sig på nätet. Jag jobbar alltså offline med TRS. Är det något jag inte bör göra? Jag har två stationära datorer hemma. Den ena en XP (B-datorn), den andra Win 7 (A-datorn). F n jobbar jag i XP-datorn (A är på garantireparation). Har jag förstått dig rätt så kan man föra över edn bana från B till A, men inte tvärtom. Eller har jag gått vilse i kuid-djungeln? Nisse Nisse |
![]() |
![]() |