![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
De 7 loken är så klara jag tänker göra dom, men eftersom jag laddat upp dom som gnistrande, glimrande leveranslok överlåter jag åt Ekan och Bengan att, så småningom, ladda upp brukslok i olika varianter alltefter dom hinner och har intresse!?
Jag vill passa på att tacka Korvtiger, Bengan och Ekan för stor hjälp och visat tålamod!!! Nu tänker jag göra som bjornl, om bygglusten ansätter mig bygger jag en fäbod eller nåt ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Hej
Lan. Det var faktist finna lok som du har gjort om. Men kommer du att göra mer lok av STW loken som t.ex (Dm3) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nej Tack, jag kommer att bygga egna saker i fortsättningen, inte försöka "modernisera" andras gamla saker. Detta höll på att ta musten och lusten ur mig !