|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Även jag har, som Pierre uttyckte det, sett tävlingen från åskådarplats och måste säga att jag är grymt imponerad reglerna för tävlingen, priserna, tävlingsklasserna, jurun osv. Vilket engagemang! Även presentationerna av bidragen har varit formidabel. Trelig ton från Mats' sida hela tiden, inget snack om den saken. Dock ska även deltagarna ha en eloge för alla fina bidrag som presenterats i denna tråd!
Personligen håller jag med er andra om att det var trist att tävlingen "spårade ut" så markant på slutet. Men samtidigt förstår jag Hawk, det är klart att man måste säga vad man tycker när man anser att något har gått fel till! Hur som helst, Mats' minst sagt utmärkta designtävling faller med flaggan i topp... ____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| LLJ designtävling | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 40 | 2002-05-23 09:50 |