![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Det blir ju bara bättre och bättre det här(förväntar mig inget annat heller hehe)
Blir det både lastad och olastad förresten? Och när jag ändå har dig på tråden här Marcus, ska du med till Göteborg nu till helgen och jobba vidare med lagerbytet på 1333?
![]() |
#2 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Det ska vara en version med container och en utan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Förövrigt så är vagnen färdig och ska importeras till RW nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Ungefär så här ser det ut nu.
För att göra det så bra som möjligt kommer vagnen att komma tom, med container (olastad) och med container (lastad). Jag vet inte om det går att göra en smidigare lösning men på detta sätt blir det verkliga vikter då dessa grejer väger en hel del lastade (100ton).
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Skitsnyggt
![]()
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Snyggt, men ser inte containern väldigt liten ut (den ska väl ha måtten 13,8 X 3.6 X 3.6)?
Jämför man med bilden som ocvn länkar till i det här inlägget http://www.e-buzz.se/forum/showpost....6&postcount=10, så är dom ju lika hög som upp till halva strömavtagaren på ett Rc-lok, och så hög är väl inte en T44'a, eftersom det loket ser högre ut än containern på bilden ovan, eller är det bara en synvilla kanske?
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Jag och Marcus diskuterade det också och kom fram till att containern är ungefär 1,2m för låg, Marcus ska fixa till det i dagarna så det löser sig nog.
Max säger att den är 13,8x3,6x3,6 men det är hela containern från de nedstickande delarna och inte 3,6 över vagnen, kan vara där det blivit galet.