![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Men problemet är att jag har kollat mina a.bog och kört reset x form.. Men problemet kvarstår.. Provat att göra om allt ifrån grunden 4 gånger efter varandra nu, men problemen kvarstår, börjar fundera på om det kan fel när man exporterar animerade filer med deras beta plug-in för 3Ds max 2012.. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2012-05-20 klockan 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Nu har jag inte koll på max men precis det där brukar hända mig i Blender och jag lägger på modifierare typ skalning och förflyttning utan att applicera dem på modellen. Jag vet inte om det finns något liknande med modifiers i Max som kan spöka, eller om det egentligen är samma grundtips som Lennart kom med.
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
|
![]()
Nya problem..
När jag försöker läsa in min ny exporterade Mesh för loket, så får jag följande meddelande! "Error: Unable to load indexed mesh 'kuid 289028 100009\tb.im'" Försökt med allt jag kan komma på, och inget löser problemet, några förslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Du har väl rätt version till din dator Win32 eller x64 (bara en tanke!)
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-05-20 klockan 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
Det är väldigt underligt, eftersom det bevisligen fungerande fint innan att exportera loket.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Eller nåt kan ha blivit korrupt, har du provat att lägga in exportern på nytt? Om det funkade förrut så måste ju nåt ha hänt!?
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-05-20 klockan 15:40. |
|
![]() |
![]() |