![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag vet att det råder total anarki bland de stationer och plattformar som finns i Tunnelbana Preview. Det beror på att de triggers som styr dörröppnande är felplacerade på många och det genererar sådana effekter. De stationer jag har kollat och justerat, tror jag fungerar (???), det är Slussen och Ropsten. Jag mejlar dom till dig så kan du ju testa lite för det lär dröja inan jag ger mig i närkamp med stationer och plattformar igen.
Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
För passagerarstationer bör man aldrig använda "Navigate To stationsnamn". För det ändamålet använder man trackmark's, eller stoppskyltarna.
Då kan triggern för passagerare/dörrar alltid ligga mitt på perrongen.