![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Nja jag vet inte vad jag ska säga om det här. Svaret Från HP var att jag försöker installera den in i Trainz 2010. Men jag upplyste dem faktiskt om att jag har T2009 build 66453. Inte räknas det väl som T2010 när man uppdaterat så långt det går? Hur som helst fick jag rådet att leta upp CDP:s direkt på skivan och lägga in dem i content i stället. Jag gjorde så och nu fungerar det perfekt. Har bara hunnit pröva en liten bit, men kul är det.
När jag köpte den från Halycon fanns det bara två kvar av den här versionen - Marias Pass route 2009. Den kanske är slutsåld nu. På tyska Ebay finns det att få tag på Trainz 2009 de luxe (sök på det), som innehåller Marias pass. Kostar runt 30 EUR. Hälsningar Lars-Åke |
![]() |
![]() |