![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Har just passerat det tusende (1000) inlägget.
EDIT: Så här i efterhand så undrar jag vad man egentligen har debatterat? Tiden går så fort...
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2012-04-14 klockan 05:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Gratulerar, typ
![]() Tiden går riktigt fort, och ju äldre man blir ju fortare går den tycker jag. När man var 13-14 år var ett halvår en evighet, nu när man är 22 planerar man långt över ett halvår framåt. Undrar hur det blir när man fyller 40? ![]() ![]() Har varit medlem i snart 10 år och hunnit med en bra bit över 2000 inlägg sedan dess - huva!
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Men hjälp, jag har varit medlem i mindre än fyra år och hunnit med 3500 inlägg...
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ja, det kan man säga att tiden går alldeles fort! Har hunnit lämna 4234 inlägg!
![]() |
![]() |
![]() |