![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Har gjort en liten "trailer" för Tvärbanan: http://www.youtube.com/watch?v=CL5Eb...ature=youtu.be
Hoppas den uppskattas medan ni väntar! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser mycket bra ut!
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Enormt jättebra! Får jag bara fråga en sak: Vid Alvik kommer tågen in från Sickla Udde med plattformen på höger sida och avgår från samma plattformssida mot Sickla Udde fast påstigningen sker då på vänster sida i tågets färdriktning, Har du gjort så att det blir så eller att det är möjligt att köra så? Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Tack Bönan och Jonmpa!
![]() Jonmpa: Ja, det stämmer, det är så i MSTS också. När man vänder tågen går man ju genom kryss-växeln så att det blir högertrafik igen. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2012-04-13 klockan 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Man tackar för informationen! Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Håller på att skapa aktiviteterna till rutten nu. Tre stycken blir det.
Laddar nu upp två olika ljud som passar bra till A32 och A30 som kommer behövas till aktiviteterna. Med dessa ljud blir det en mycket bättre körupplevelse. Men observera att jag INTE har gjort ljuden, så om någon moderator (eller skaparna) vill att jag ska ta bort dem så gör jag det. Lägg helt enkelt in alla filer i respektive Sound-mapp och skriv över när du blir tillfrågad. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
|
![]() |
![]() |
![]() |