![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej igen...jag blev varnad blev Svenolov för en viss sak men lovar att inte göra nåt dumt! (LOVAR) Men Lan det är ju strålande idé att vi kan göra det! :P
Vi kan väll slå ihop ett gäng i det hela så blir det snabbare och få det gjort då?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Men då kan jag då göra ett inlägg på Landskapsdesign på forumet?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Jag har spårplaner över hela Stockholms tunnelbana och även alla depåer.
Planerna är i från ca: 1980-tal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Perfa!!!
Men lägg filerna på mitt nya inlägg på forumet: http://web.stw.se/forum/showthread.php?t=32392 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Du är mycket välkommen att göra inlägg var du vill även i framtiden. Det finns inga restriktioner för dig eller någon annan, men ibland när det hettar till så måste jag ta ner diskussionen till konstruktiv nivå.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Klart jag är med på detta projekt! Enda problemet är att jagf aldrig kommer få ner hela Tunnelbanan Previerw utan FCT, och jag har inte pengar till det just nu. Men Anton, om du eller något här kan maila över alla Assets så är jag helt klart med!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Här är den redigerad versionen av Compudocs t-banerutt!
Senast redigerad av Anton93sthlm den 2012-04-13 klockan 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |